miercuri, 12 iunie 2019

si cu si despre catei

cum ziceam intr-o postare anterioara ... lume nebuna/ignoranta/iresponsabila...
nu doar sa iti lasi cainele de izbeliste, liber fara lesa si incontrolabil, ori sa-l abandonezi pur si simplu ca e prea batran/ca te muti/ ca faci copil/ ca a devenit cineva alergic etc

cu multe ciudatenii m-am confruntat plimband cateii de la Red Panda si tot cateii s-au dovedit intelepti
ce sa zic...atatea exemple...caini mari, frumosi, maiestuosi, in lesa
Zuza doberman cu dog argentinian
Nero ciobanesc mioritic
stiau locatia, ma duceau care pe dealuri, care pe stradute, imi aratau scurtaturi, imi prezentau terenul ...am ajuns ca am facut mental harta cainilor din curti ca sa stiu pe ce parte sa mergem si unde sa traversam ca sa nu mai iasa scandal
Zuza avea dambla cu pisici si cu enervarea lui Nero pe atunci intr-o curte paznic si s-a mai dat la 1 tip
cu Nero am trait multe....se luau cainii din curti de noi, odata chiar un caine din incinta planetei hamham al prietenului receptionerei (pitbul intr-un tarc fragil, ea neputandu-l controla), confruntari cu cateii lasati liberi din curti pe o straduta ce ducea spre parcul circului, sau chiar in parcul circului cu catei cu stapani care ii lasau liberi, haotici, (1 husky etc) ori cu parinti care se repezeau spre copilul ce venise cu grija catre catel
am avut parte si de comentarii pe bulevardul Barbu Vacarescu prin fata Planetei Hamham cand mai ieseam cu cate un catel in lesa

am amintiri frumoase si am capatat multa experienta, mereu apare ceva neprevazut si tb sa fim pe faza sa reactionam potrivit si mai ales sa nu ne pierdem cu firea si sa controlam situatia sa stapanim catelul mai ales ca raspunderea e mare fata de toate sufletele (patrupezi/bipezi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini