duminică, 23 mai 2021

1an și câteva zile fara dra Ana și circa 6luni fara Toti

Remember
Comemorare
Din telefon ultimele mesaje de pe retele ...apeluri...etc
Timpul trece și se duce e că Raul trecător iar pe mine mă apucă 1dor cam neschimbător
Din jurnalul școlarului mă bântuie....
Nici acum nu îmi vine a crede...
Brusc...
Dispariții fulgerătoare,neprevăzute...
După caz, dintr-odată  aflat/am constatat...
Daaaa....la job am aflat că dra nu mai era...anul trecut pe vremea asta...
Fusese activa așa că părea că luase doar o pauza din mesaje haioase,pisicareli...
Toti,brusc,ațipind definitiv pe fotoliu la tv in luna cadourilor....
Au fost,au trecut,s-au dus....au dispărut după ce ne-au influențat viața...ne supervizează de sus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini