luni, 7 noiembrie 2016

help cats

Din păcate, și nu lipsită de o oarecare jenă, eu, care nu am mai cerut niciodată nimic pentru pisoii mei salvați de pe străzi, eu, care m-am descurcat de fiecare dată onorabil cu hrana, adăpostul și tratamentele lor, eu recunosc că pentru moment sunt înfrânta financiar, și am disperată nevoie ca oamenii să afle de această campanie de strângere de fonduri pentru pisoii mei...și poate mai departe, pentru visele mele...
Imi voi pierde poate ,,prieteni" invitând cunoscuții sa doneze...Nu-mi pasa prea mult. Nu-mi sunt prieteni cu adevarat decât cei care înțeleg. Pisoii mei au nevoie de hrana buna, vaccinuri, caldura, transport pentru cei carora le gasesc adoptatori in tara, tratamente ...si cate si mai cate. Da, am un vis mare, si voi lupta din toate puterile pentru a-l infaptui, chiar daca 1 dolar pare mult daca il oferi unor pisoi... Dar in momentul asta, nevoile noastre sunt mici, si ''lumesti":conserve, crochete, caldura, vaccinuri, castrari.
Imi iau inima in dinti si cer pentru ei. :(
Daca va pasa, puteti dona aici:
IBAN: RO66BTRLRONCRT0268441701
PayPal: alexandru.chircu@gmail.com

Sau aici:
https://www.generosity.com/animal-pet-fu…/elena-s-happy-cats
Va multumim in numele lor, al făpturilor fără grai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini