miercuri, 4 octombrie 2017

opinie

Roxana Matei
4 octombrie. Ziua internationala a animalelor...
N-am sperat nimic de la preacredincioasa doamna Firea, ca atare nu am votat-o! Dar nu pot sa nu ma gandesc ca s-a intrecut pe sine in nesimtire. Nu pot sa nu ma gandesc ca, in timp ce cainii mor in adaposturi iar pe strazi se intampla ce se intampla, ea vrea sa faca un cimitir pentru animale, cu taxe enorme. In loc sa faca o clinica subventionata unde sa putem sa ducem amaraciunile astea de pe strada, care mor pe capete din cauza bolilor. Ma gandesc ca ar fi bine... Dar cine sunt eu, un simplu bucurestean care nu are niciun cuvant de spus... Un bucurestean care se multumea cu Mitropolia, nu-si mai dorea si o Catedrala pentru care doamna Firea a alocat 3 milioane si jumatate de euro din banii mei...Doamne, cat de multe se puteau face pentru animale cu banii astia...
Ea a ales sa faca pentru animalele bucurestenilor un cimitir si un hotel, evident pentru cele ai caror stapani isi permit asa ceva... Noi, ceilalti, umblam cu cazmaua prin oras gandindu-ne unde sa-i ingropam si nu plecam nicaieri fiindca n-avem bani de "hotel". In timp ce mii de caini si pisici mor de boli si foame si frig, iar in adaposturi cainii sunt omorati in continuare. Iar cei ce maltrateaza animale primesc o pedeapsa minora si fac in continuare acelasi lucru...
Si-atunci de ce sa serbez ziua asta? Nu mai serbez nimic! Ajut cat pot amaratii nimanui si nu mananc carne fiindca am ales de multa vreme sa fiu vegetariana si cam atat. Asa serbez eu... in fiecare zi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini