luni, 6 noiembrie 2017

IMPRESIONANT

Georgeta Titoianu se simte liniştită.
· București ·
Simt nevoia sa va spun o poveste frumoasa si sper ca cine sta in cartier sa ajute un om si pe cainele lui :)
Ieri, venind de la munca, undeva pe langa Spitalul Budimex am intalnit un om care tragea un carucior cu sticle de plastic si alaturi avea legat in lesa de carucior un caine :)
Am ramas surprinsa cand am vazut crotaliul portocaliu de ASPA si am intrat in vb cu omul in cauza. Mi-a spus ca acel catel este prietenul lui, a fost luat de hingheri si a mers sa il scoata din lagarul de la Mihailesti. Era ingrozit de ce a vazut acolo si fericit ca l-a scapat. Avea carnetelul catelului in folie de plastic in buzunar si imi spunea ca nu este zi in care politia locala sa nu se ia de el pe tema catelului. Mi-a fost jena sa scot telefonul sa ii fac poza, catelul avea o rana la picior, spre glezna, mi-a spus ca asa l-a scos de la hingheri si ca ii da cu ulei pe rana ca sa se inmoaie..:(
Omul si cainele lui stau undeva pe la Nitu Vasile, trece des prin zona, i-am dat niste banuti pe care cu greu i-a acceptat , a fost bucuros ca cineva il mangaie pe catel, satul de oamenii care se feresc si de el si de animal.
M-a bucurat sufleteste legatura dintre cei 2, m-a scarbit realitatea in care traim si cei ce au animale sunt priviti ca raiosi, nebuni!
Daca il intalniti pe OM, sa nu il ocoliti, nu stiu cum il cheama dar mi-a spus mandru ca pe catel il cheama Bursuc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini