vineri, 9 martie 2018

Vedetele, de 8 Martie: Dupa mama mea intorceau capul toti colegii mei

Vedetele, de 8 Martie: Dupa mama mea intorceau capul toti colegii mei: Astazi e despre mame, despre femei. E ziua în care, poate, mai mult ca în orice alta zi le marturisim iubirea si respectul pe care le avem pentru ele si pentru tot ceea ce fac pentru noi. Si vedetele le spun, de 8 Martie, mamelor „La multi ani!”. O floare, o îmbratisare, un „Te iubesc, mama!” sunt astazi la ordinea zilei. Înca de dimineata,... Vedetele, de 8 Martie: Dupa mama mea intorceau capul toti colegii mei, stiri showbiz de azi - ziaresireviste.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini