vineri, 5 decembrie 2008

despre CONCURSURI

Nu stiu cati se nasc " norocosi", dar daca nu incerci, nu participi, nu te implici .... n-o sa afli niciodata si nu trebuie sa renunti, sa te dai batut ci sa continui pana ai rezultatele dorite ! De cand au aparut concursurile - vorbesc despre cele cu taloane din reviste / ziare ori despre cele cu etichete, deci nu radio/tv - am participat din amuzament si chiar am castigat multe ! De regula premiile constau in diferite obiecte/produse, dar satisfactia este mare, ca si amuzamentul ..... Multe le-am daruit, dar unele chiar le-am folosit. Imi amintesc : primul premiu la revista Inima Salbatica - bani, impozabil - cheltuiti in Prisma; la EVZ am castigat o trusa de scule + 1 radiocasetofon auto Toshiba ; la reviste - carti, casete, cosmetice ; contra etichete : ursuletul Cocolino, soricei Kitekat, pachet Magy......... Incercati pentru ca merita si nu aveti nimic de pierdut ! Timbrul postal costa 1 leu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini