marți, 27 ianuarie 2009

ADOPTII

LOLI
Buna, ma bucur ca te-ai oprit asupra mea. Am nevoie de ajutor. Am fost salvata dintr-o galeata cu apa si crescuta cu biberonul. Am 7 luni, sunt deparazitata, vaccinata, sterilizata si, cel mai important lucru, nu sunt caine. M-am deghizat ca sa nu ajung la Zoo. Sunt un cangur, ador topaiala de dimineata. Povestea mea este mai lunga si plina de peripetii pe care de abia astept sa le povestesc familiei mele. Stiu ca esti acolo, undeva si ma cauti. Eu am sa te astept cuminte aici.

Click aici pentru mai multe poze cu mine

E-mail: robi_mydog@yahoo.com

ZARA
Eu sunt Zara si sunt surioara increzutei de mai sus. Am trecut nedespartite prin necazuri si va spun cu toata sinceritatea ca e catel ca mine si cea mai buna prietena. Asteptam cu nerabdare sa ne dea cineva o sansa la fericire, chiar daca ne vom desparti. Sunt jucausa, si foarte lipicioasa trebuie doar sa ai putina rabdare sa te cunosc, timiditatea fiind punctul meu forte. Vino sa-ti spun mai multe lucruri despre mine.

Click aici pentru mai multe poze cu mine

E-mail: robi_mydog@yahoo.com










BILLIBOY
Billiboy?!? Cum poti sa dai un astfel de nume unui catel atat de dragut ca mine? Stiu ca am fost luat de pe strada si ca, daca nu erau cei de la Robi, nu aveam sanse de supravietuire dar am aproape 3 luni, am primul vaccin si desi sunt de talie mica, curajul meu ii uimeste pe toti fratii mei mai mari. Sunt cuminte, ascultator si foarte jucaus. Imi doresc foarte tare o familie numai a mea. Credeti ca ma puteti ajuta? Va astept si pana atunci va trimit mai multe poze cu mine.

Click aici pentru mai multe poze cu mine

E-mail: robi_mydog@yahoo.com


ALBA CA ZAPADA
Aceasta catelusa a fost gasita pe calea ferata. Acum e tot la Republica, pe langa un depozit, putin in siguranta. Este tare prietenoasa, asculta si stie sa pupe. Este castrata si are maxim 3 ani.

click aici pentru mai multe fotografii

E-mail: robi_mydog@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini