miercuri, 20 mai 2009

sa radem pe mess

Un tip zboara cu balonul admirand peisajul rural pe care-l survoleaza.La un moment dat isi da seama ca s-a ratacit si observand un om dedesubt coboara balonul sa-l intrebe unde se afla. “Nu te supara, am si eu nevoie de ajutorul tau. Trebuie sa ma intalnesc cu un prieten intr-o jumatate de ora si nu stiu unde sunt.” “Cu placere: te afli la bordul unui balon, la 10m deasupra solului,coordonatele fiind 41 de grade latitudine nordica si 63 de grade longitudine estica.” La care tipul din balon: “Cu siguranta esti inginer!” Ai dreptate, cum ti-ai dat seama?” “Pai foarte simplu: toate datele pe care mi le-ai dat sunt corecte din punct de vedere tehnic, dar n-am nici cea mai mica idee ce sa fac cu informatiile primite, si sunt in continuare la fel de ratacit ca si inainte.” Si inginerul: “ Tu cu siguranta esti manager!” “Ai dreptate, de unde stii?” “Pai e si mai simplu: Habar nu ai unde esti si unde te duci. Ai facut o promisiune pe care habar n-ai cum s-o tii, si mai mult, te bazezi pe mine sa-ti rezolv problema. Rezultatul e ca esti tot in cacatul in care erai si inainte de a te intalni cu mine, numai ca acum e vina mea!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini