joi, 23 iulie 2009

APEL ADOPTIE MOTANEL NEGRU CA TACIUNELE





Va par eu un motanel ˝ca un taciune si un carbune˝ dar vreau sa stiti ca sunt foarrrte curat, deparazitat si sanatos, pentru ca binefacatoarea mea si familia ei au avut grija sa ma duca la doctorul veterinar si sa ma pregateasca pentru intalnirea cu viitorii mei stapani. De altfel acum , dupa binefacatoarea mea, pot si eu sa fiu considerat un adevarat ˝pisoi farmacist˝, prin asociere si alianta, eu pazind acum cu mult sarg farmacia de pe Oltenitei! Nu sunt ˝oltean˝ dar nu respimg ideea de a deveni, daca ma invitati...
Pentru ca in norocul fiecaruia e si cate un pic de ghinion, cea care m-a salvat de pe strada nu ma poate lua la ea acasa..acolo fiind deja o mare aglomeratie de pisici si catei, deci sper ca v-am cucerit cu ˝imaginea mea˝ si va veti bate pe mine pentru a ne imparti viata impreuna de acum incolo!
Deci grabiti-va sa ma cautati la telefoanele: 0726180805 sau 0723244234, iar la Farmacie am 0213324351. Pe mail : g.bivol@yahoo.com
Va astept...cu dor in piept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini