marți, 27 octombrie 2009

despre sapunuri

Dintotdeauna mi-au placut aromele de fructe ...
Imi amintesc patrunderea pe piata a cosmeticelor Oriflame, cand eram la liceu si o colega inscrisa ca distribuitor mi-a adus geluri mici si parfumate ... parca erau borcane cu dulceata ... ori mama / prietenele ei imi aduceau sapunele cu diferite forme colorate si parfumate ... apoi s-au dezvoltat magazinele de profil gen Lush ... , ba chiar au apucat sa aduca si la magazinul din bloc, Cadouri, ... dar de fiecare data imi facea cu ochiul altceva de cumparat ... decoratiuni / bijuterii ... , mereu alte alegeri / prioritati / cheltuieli ... si intr-un final am ales totusi cateva sortimente si de sapun : pentru barbati - miros gen Gilette, pepene galben, fructe de padure, citrice ... mai aveau sampanie, smochine, masline,etc. Aveti de unde alege ! 3 rafturi cu sapunuri taiate dreptunghiular / trapezoidal si etichetate ! si in spate se proceseaza ...Meritul apartine exclusiv rabdarii si puterii de convingere al proprietarilor acestui magazinas mic si cochet, mereu bine parfumat !Accesati blog-urile / site-urile magazinului din dreapta lateral sus de pe acest blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini