vineri, 22 ianuarie 2010

apel prin mail

Trebuie doar trimis mai departe, NU VA CERE nimeni BANI.








Nu il sterge, te rog frumos citeste-l mai intai;







Numele meu este Pasca Daniela, am 21 ani si sufar de o forma rara de leucemie; singura mea sansa este un transplant de maduva, fara transplant nu voi putea trai.

Operatia costa 55.000 $ si familia mea a stans deja 32.000$.



In cazul meu fundatia care ma va ajuta sa strang banii a incheiat o intelegere cu

Yahoo si Aol si voi primi 0.01 cent pentru fiecare mesaj dat mai departe. ...te rog frumos, din tot sufletul da-l mai departe; poate voi

avea si eu sansa de a fi ca tine! ... un copy - paste"; nu ia decat 30 de sec da-l mai departe daca ai suflet bun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini