luni, 8 februarie 2010

despre PET CENTER din SOS. STEFAN CEL MARE zona Circului Globus

Aflandu-ma cu treaba, vineri, prin zona Circului Globus - Stefan cel Mare am avut ocazia sa vizitez acest mare si nou pet shop, denumit Pet Center, situat la parterul unui bloc, a carui deschidere o asteptam de ceva vreme, urmarind cu interes si speranta marea vitrina frumos "pictata" cu animalute ... Dar spre marea mea surprindere si dezamagire .... am descoperit mult spatiu ... cam aceleasi produse/marci - Frieskies, Whiskas, Gourmet, Purina, Royal Canin, parea special doar Brit, numai unele avand cadouri/oferte atasate la pachetele mari gen strachini, manusi, jucarii, fantana ... iar in centrul magazinului "tiganie" = se desfasura o sedinta tip roata a personalului ... cu mustrari ... Aveau si un bodyguard ... O clienta a cumparat ceva in cele din urma ... Dar in situatia data nu se putea vizita in intregime magazinul ! E structurat pe 4 raioane mari : caini si pisici, pasari si rozatoare, acvariu, altele gen asternuturi, cosuri, vase ... situate in zona casei de marcat ...

Un comentariu:

  1. este adevarat,am cumparat si eu de akolo un acvariu,niste pesti,ornamente de acvariu....mai multe...era un baiat care a avut rabdare si mi`a explicat totul despre fiecare produs in parte luat,a avut o super mare rabdare cu me,eu in locul lui nu rezistam :) dar la casa era patroana cred, care tipa la restul angajatilor,ii facea dobitoci,cretini,ii injura...mare circ ce facea in magazin akolo....taranca ea asa de fel...dar am plecat multumit de akolo datorita baietasului kre se pricepea super bine sa vanda marfa...

    RăspundețiȘtergere

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini