marți, 6 aprilie 2010

nu am mai gasit Kinder Maxi ...... nicaieri, desi vazusem la Billa, dar si in alte oferte Penny ...

- am luat in schimb de la Inter Macedonia oua Kinder mici din ciocolata, dupa ce am ales dintr-un cofraj cu multe topite/sparte ...am gasit surprize dintr-o serie cu hipopotami si din seria cu animalute - pistolete pentru apa
- oul mare de la Heidi in carton e bun, dar nu are surpriza
- oul mare si ambalat multicolor de la Dolceria Veneziane are cadoul agatat in exterior cu funda din sfoara deco papusi/masinute curse
- am mai vazut ou mare Cars italian ....
- nu mai sunt oua Shrek/SpiderMan ca  anul trecut ...
- multi iepuri din ciocolata ... si alte pachete diverse marci ...
- sunt super pachetele din Mega Image cu masina din lemn/gaina care oua/gentuta gradinar cu ustensile/oua cu dulciuri+surprize/ casuta pasarele ...
- net superior marfa Mega Titulescu si Unirea, chiar si Obor mic ....
- slab ... dezastru ... inferior ... Gima Colentina Obor .... fata de cel din Mall Vitan ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini