miercuri, 19 mai 2010

ce mai primesc prin mail ...

TIPURI DE ORGASM:





1. Orgasm Asmatic:

'Ahh...ahhh...ahhh!'



2. Orgasm Geografic:

'Acolo, acolo, acolo, acolo!'



3. Orgasm Matematic:

'Mai, mai, mai mult, mai mult, si mai mult!'



4. Orgasm Religios:

'Ay Doamne, au Doamne!'



5. Orgasm Suicid:

'Moor, moooor!'



6. Orgasm Omicid:

'Daca te opresti, te omor!'



7. Orgasm Zootehnist:

'Hai, armasare, hai!'



8. Orgasm la comanda:

'Dai,...dai,...dai mai tare!'



9. Orgasm gringo:

'Oh... da, ai ......ce bine!'



10. Orgasm Tip Proiectul Unu:

'Nu te opri! Continua, asa! Nu te opri! Asa, asa!'



11. Orgasm Negativ:

'Nuu, nuuuuuuu!'



12. Orgasm Pozitiv:

'Da...daa...daaa!'



13. Orgasm docent:

'Da,...asa,...pe acolo,...foarte bine,...aia e!, ... corect,... perfect!'



14. Orgasm Dezinformat:

Ce e asta?... De ce?... Ce-mi faci?



15. Orgasm Analist de sisteme:

'OK. procesul a fost finalizat cu succes!'



16. Orgasm Clarvazator:

'Simt ca vine ... aproape vine... il vad, e aiici!'



17. Orgasm fals:

'Ay! Ay! Da-te jos odata!'



18. Orgasm confuz:

'Oh da, oh nu, Oh Doamne!..'



19. Orgasm Beisbolist:

'Ma duc, ma duuuuc!, am plecaat!'



20. Orgasm profetic:

'Imi vine, imi vineeeee!!!!'



21. Orgasm adrenalina:

"Imi dau drumuu! .... Imi dau druuumuuuu!!!!!!"



Pe urma trecem de la orgasme la momentele imediat urmatoare actului:



1. Momentul mexican:

'Iti jur ca pentru mine este prima data!!!'



2. Momentul secret:

'Jura-mi ca nu mai spui nimanui!'



3. Momentul optimist: '

O sa-mi mai vorbesti maine?'



4. Momentul adolescent: '

Imbraca-te, ca vin ai mei!!!!'



5. Momentul hotelier:

'Niciodata nu am mai fost intr-un asemenea loc...'



6. Momentul calatorului:

'Cand ajunge nevasta-ta?'



7. Momentul biroului:

... Si-atunci ... Cand imi ridici leafa?'



8. Momentul igienic:

'Da-mi un servetel umed, te rog'



9. Momentul dubiilor:

'Ti-ai dat drumul inauntru...?'



10. Momentul groazei:

'Inca o data ??!!!!???'



11. Momentul social:

Si, pe tine, cum te cheama?'



12. Momentul afacerilor:

'Cat iti datorez?'



13. Momentul credibilitatii:

'Acum te cred ca erai virgina!'



14 Momentul ' Guiness Book':

'Si eu care credeam ca magarii o au maree!'



Acum ca l-ai vazut, trebuie sa trimiti e-mail-ul la cel putin 20 de prieteni pentru ca sa ai curand un orgasm, ... altfel o sa ai doar necazuri in pat, pe canapea, pe masina de spalat, in baie, pe balcon, sau oriunde ai vrea sa faci sex la tine acasa. Vei putea sa o faci doar cu amanta/amantul, si doar in locuri publice in urmatorii 5 ani, si asta ca oricum o sa ai parte de blestemul ejacularii precoce daca eti barbat, si daca esti femeie o sa ai parte de acelasi lucru cu toti partenerii tai. Acest mesaj a fost trimis de un vrajitor vudú... inca din 1995 si a facut pana in prezent milioane de victime! .....

Ai 3 minute la dispozitie ........!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini