luni, 7 iunie 2010

noul imn care circula pe mail

Hai să dăm mână cu mână


Să furăm tot ce s-adună,

Să-nvârtim hora hoţiei

Pe pământul României!



Ordinea şi cinstea piară!

Piară fraierii din ţară !

Între noi să nu mai fie

Decât jaf şi smecherie!



Contu-n bancă de te ţine

Vino să te prinzi cu mine

La hoţie cu unire

Şi pe funcţii cu-nfrăţire!



Unde-i unul nu-i putere

Să se pună de-o avere,

Unde-s doi puterea creşte

Şi ţara se prăduieşte!



P-amândoi în fund ne doare

Că în haos ţara moare.

Eu ţi-s frate, tu-mi eşti frate,

Să furăm cât se mai poate!



În guvern hai cu grăbire

Să-l secăm dintr-o sorbire,

Ca să crească banu' mare

Mai rapid în buzunare.



Dăm pomană ş-un pişcot

Prostului cu drept de vot

Că oricum în România

Noi facem paranghelia.


Dumnezeul meu,




Anul asta mi i-ai luat pe cantaretul meu preferat Michael Jackson, actorul meu preferat Patrick Swayze si actrita mea preferata Farah Fawcett.

Iti reamintesc ca politicienii mei favoriti sunt Traian Basescu si Emil Boc.



Toate cele bune!

Un pensionar roman

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini