luni, 28 iunie 2010

umor

Ion termina facultatea de medicina si e repartizat


intr-un sat. Acolo medicul batran il informeaza ca nu poate

sta cu el prima saptamana (cum ar fi trebuit) si pleaca

spunandu-i sa fie atent la ce face. Se intoarce peste 7 zile si-l intreaba ce a facut. La care Ion ii spune:

- Prima data a venit o baba ca o durea capul, asa ca

i-am dat un calmant. A doua oara a venit un copil julit la genunchi, asa ca am curatat rana, am dezinfectat-o si l-am pansat. Vineri cand sa inchid cabinetul a venit Maria, a incuiat usa, s-a dezbracat si s-a intins pe masa spunandu-mi:

- Ioane, nu am vazut barbat de trei luni!

Medicul cu sufletul la gura il intreaba pe Ion:

- Si ce-ai facut?

- I-am pus picaturi in ochi!


Not so stupid to be entirely serious, not so gifted to be witty; took risks, broke my wings, but still trying to fly


"Life's not a business to run, but a mystery to live""Nothing in life is to be feared. It is only to be understood."

"Iubirea ti se da pentru ceea ce esti, ea se mentine numai prin ceea ce necontenit intrece ce ai fost."



Viata incepe in fiecare dimineata.Traieste cu adevarat ziua de azi,care va deveni cea de ieri,ca sa fii fericit in ziua de miine.

Din greselile mele din trecut nu imi pare rau ca le-am facut ci ca nu le mai pot face.

Opusul dragostei nu este ura ci indiferenta iar la final ce conteaza cu adevarat este ca ai iubit.

Viata nu inseamna sa astepti ca furtunile sa treaca.

Ci sa inveti sa dansezi in ploaie"

OMUL devine ceea ce GANDESTE!!

Soare in suflet si in zambet!

Toti suntem in vizita in acest moment si loc.Suntem doar in trecere.Am venit sa observam,sa invatam,sa crestem,sa iubim si sa ne intoarcem acasa.

Viata nu se masoara in numarul de respiratii pe care le ai, ci in momente care iti taie rasuflarea.

"Viata nu trebuie economisita ci traita din plin

Bucura-te de viata ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini