marți, 14 decembrie 2010

umor politic

"Exista aici, in aceasta sala, tineri care au murit in revolutia din decembrie 1989" - Viorel Catarama




"Poate nu am in spatele meu o activitate profesionala foarte mare, dar cred ca prin ce am demonstrat la sectorul 5, faptul ca i-am capacitat pe cetatenii sectorului 5, batandu-ma pe de o parte cu echipa domnului primar general de atunci, Basescu, si cu o parte din echipa PSD, care am avut unele probleme cu ei si care au vrut sa ma elimine, in ultimii cinci ani este anormal sa mergem cu masinile si cu transportul in comun care mergem." (Marian Vanghelie)

"Lumea are voie sa aiba doua conturi; unul in lei, unul in valuta si inca unul pentru economii. Mai mult nu" - Florin Georgescu (fost ministru al finantelor)



" Romania este tara unde aviatia e la pamant, iar agricultura e in aer. " (Corneliu Vadim Tudor)



Vanghelisme

"De la PNA am primit neurmarirea inceperii penale. S-a definitivat dosarul definitiv".

"S-au verificat toate actele pe fostii trei ani pe care am fost primar".

"Sint un om pamantean si ma intereseaza decat Bucurestiul si atat".



"Domnule senator, nu ati fost atent la cele ce urmeaza sa spun." (Nicolae Vacaroiu)



"Cine se va dovedi ca a avut un angajament cu Securitatea va fi dat afara, in frunte cu mine." (Dan Voiculescu, descoperit ulterior a fi avut un angajament cu Securitatea)



"M-am rugat ca Traian Basescu sa fie reincarnat, intr-o viata viitoare, intr-un ciine maidanez care sa fie eutanasiat." (Elena Sporea)



"Manelele sint un fel de mamele cu silicon; arata bine, dar sint false." (Madalin Voicu)



"Pe Prut a murit cineva. A murit fratele nostru ideal si ar trebui sa tinem pentru el o era de reculegere." (Adrian Paunescu)



Noi, maghiarii, sintem apreciati de femeile din Romania pentru ca sintem cel putin bilingvi. (Gh. Frunda)



"Suntem saraci. Suntem foarte saraci." (George Copos)



"Se impune acordarea unor facilitati tuturor celor care sint de origine romana." (Damian Brudasca)







"In ziua de azi n-as baga mina-n foc nici pentru mine." (Irina Loghin)



"...in fiecare copil de roman se naste un Vadim Tudor!!!" (Corneliu Vadim Tudor)



Toti extremistii ar trebui pusi la zid si impuscati...



"Becali e un brand. Eu la Avicola Iasi pot sa fac pui Gigi Becali, daca vreau" - Gigi Becali



Si preotii, la fel ca fotbalistii, intra in joc cu un vesmint, ceea ce inseamna ca sint multe asemanari intre noi. (Patriarhul Teoctist)













--------------------------------------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini