vineri, 4 februarie 2011

apel de pe mail

Subject: Important !






Studenta la Facultatea de Medicina din Targu-Mures in anul V.



Trimiteti va rog tuturor celor din lista dvs ...



Trebuie doar trimis mai departe, NU VA CERE nimeni BANI !



Nu il stergeti va rog, cititi mai intai !



Numele meu este Pasca Daniela, am 21 ani si sufar de o forma rara de leucemie;

singura mea



sansa este un transplant de maduva, fara transplant nu voi putea trai. Operatia

costa 55.000 $ si familia mea a

stans deja 32.000 $.

In cazul meu fundatia care ma va ajuta sa strang banii a incheiat o intelegere

cu Yahoo si Aol si voi primi 0,01cent pentru fiecare mesaj dat mai departe. Va rog frumos, din tot sufletul dati

mai departe; poate voi avea si eu sansa de a fi ca voi !



... un copy -paste nu ia decat 30 de secunde, da-l mai departe daca ai suflet

bun ! Multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini