luni, 18 aprilie 2011

supermarket

Un tip tanar se duce la un supermarket sa se angajeze. Managerul il intreaba:


"Ai ceva experienta in vanzari?"

Tanarul raspunde:

"Da, am fost comis voiajor."

Managerul, placandu-i tanarul, ii spune:

"Bine, esti angajat! Incepi de maine iar la sfarsitul programului am sa vin sa vad cum te-ai descurcat in prima zi."

A doua zi se prezinta omul la treaba, isi vede de ale lui, iar la sfarsitul programului vine managerul si il intreaba:

"Ei, cate vanzari ai facut astazi?"

"Una." Raspunde tanarul.

Managerul:

"Cum una? Media de vanzari pe angajat la noi este de 20-30 pe zi! De cat ai vandut?"

Tanarul: "De 101.237,64 dolari."

Managerul: "101.237,64 dolari? !?!? Da
ce i-ai vandut?"

"Mai intai i-am vandut un carlig mic de pescuit. Dupa aia i-am vandut unul de dimensiune medie. Dupa aia i-am vandut o lanseta. Pe urma l-am intrebat unde merge sa pescuiasca si mi-a spus ca pe coasta, asa ca i-am spus ca-i trebuie o barca, asa ca am fost la raionul de specialitate si i-am vandut salupa aia cu doua motoare. Pentru ca mi-a zis ca Honda e prea mica ca sa remorcheze salupa, l-am dus la raionul auto si i-am vandut un Jeep Grand Cherokee."

Manageru
, stupefiat:

"Cum, a intrat un tip sa cumpere un carlig mic de pescuit si tu i-ai vandut o salupa si un 4X4? !?!?!"

Tanarul raspunde: "A, nu... Tipu
a intrat sa cumpere un pachet de tampoane pentru nevasta-sa, iar eu i-am spus ca, daca tot urmeaza un weekend nenorocit, ar fi mai bine sa se duca la pescuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini