miercuri, 4 mai 2011

banc

Cica merge o data un moldovean sa se spovedeasca. Popa il intreba cu ce


a pacatuit.

Moldoveanul ii raspunde:

- Parinte, am f?.t pisica.

Parintele ii spune uimit:

- Nu-i nimic fiule, Dumnezeu iarta, dar ia spune-mi si mie cum a fost?

- Minunat, parinte!

A doua zi se intalneste moldoveanul cu popa care era tot zgariat pe fata.

Intreaba moldoveanul:

- Ce ati patit, parinte?

Popa, rusinat, raspunde:

- Am incercat si io cu pisica sa vad cum e?..

La care moldoveanul uimit ii zice:

- Parinte, da? io n-am zis ca am f?.t matza, ci pi Sica, vecina-mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini