miercuri, 24 august 2011

ZANTE

Asa cum a venit, asteptat fiind, asa a si trecut, acum pe final ... apropiindu-se reintoarcerea la birou ...
Am fost o saptamana in Zakynthos, cu 1 charter, Europa Travel si Christian Tours ... am vazut broscutele caretta-caretta si insula lor cu barca cu fund de sticla, mai era si un submarin Nemo, pestii pe langa noi in mare, ne-am dat cu titicarul/minicarul, am stat in Kalamaki - zona parcului national al broscutelor care aveau si cuiburi delimitate chiar pe plaja nostra, am vizitat Laganas si Zante, capitala insulei ...
Poate ajung sa vad si filmul cu Strumfii ...
Am reusit sa fac multe dintre cele planificate ..., dar tot ar mai fi cateva ...
Am avut ocazia sa urmaresc serialul Doctor la Zoo leipzig difuzat pe TVR2 la 8.30, respectiv 16.00 in reluare ... niste ore ... doar pentru someri/pensionari ...
Am petrecut minunat alaturi de AXN si Animal Planet ...
Am ajuns si pe la Kaufland si complex Obor ...
Am stat noaptea la filme pe ProCinema ... etc
Am mai mesterit cate ceva ..., chiar am "restaurat"o cutie muzicala veche din Grecia
Ascu a fost cea mai fericita cu concediul ... mai multa atentie + mai mult rasfat .. daca se poate .......
Reviste din belsug ...
Tot mai am cateva zile ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini