sâmbătă, 28 aprilie 2012

mall Titan - Iris

am fost azi cu mama cu RATB si am vizitat
- Sprider Store - slabut, preturi mari, si-a gasit ea cateva lucruri masuri mari si o geanta pt ca aveam cupoane de la revista Click, valabile pana la sfarsitul lunii mai, dar trebuia sa cumperi de minim 100 lei ca sa ai reducere 20 lei, pe categorii:femei, barbati, copii, exclus incaltaminte ori gablonturi sau decoratiuni, aveau incaltari dragute si la reducere : sandale si ghete. Mi s-a parut mai utila promotia aniversara a celor de la H&M cu revista de luna trecuta valabila doar un week-end cu voucher 20 lei neconditionat de alte cumparaturi ci doar sa fie utilizat numai 1 de persoana, am fost si atunci cu mama in Unirea si ne-am luat inele atunci
- Ilotti 2 mag, mai slab cel de la intrare, tricouri si bluzite dragute la 13/15 lei (am si luat cateva din celalalt)
- Tako - slabut, cate ceva pe la reduceri - bluze la 30 lei, si aici si-a luat mama cateva lucruri masuri mari, iar eu o bluzita; produsele cu Strumpfii si Hello Kitty in jur de 60 lei
- Veer oferea mocasini din piele intoarsa si ghete gen adidas animal print color
- din pacate Daiso figura in inventar dar parea reorganizare/reamenajere, sper sa nu se desfiinteze
- C&A oferta gablonturi de la Six la 5 lei f.dragute
- n-am intrat in hypermarket-ul Auchan, libraria Humanitas, Meli Melo, Leonardo, farmacie, drogherie
 - dar am trecut si pe la Bam Boo ... tematica feng-shui, ursuleti, cutii decorate ...
- am fost si pe la Deichman - nu m-a impresionat nimic
- i-am luat pisicutei mele Ascu provizii de la Mypetcenter (care este si pe Sos. Stefan cel Mare; au si site)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini