joi, 24 mai 2012

Columb

Columb nu ar fi descoperit niciodată America daca ar fi fost căsătorit, din cauza următoarelor întrebări:


Unde te duci ?

Cu cine ?

De ce ?

Cu ce ?

Ca să descoperi ce ?

De ce tu ?

şi eu ce fac dacă tu pleci ?

Pot să vin cu tine ?

Când te întorci ?

Ce îmi aduci ?

Se pare că ai un adevărat plan, nu ???

De ce ? Nu mă minţi! De ce iţi faci asemenea planuri ?

Vad că sunt din ce în ce mai multe în ultimul timp. De ce ?

Te părăsesc. şi nu mă mai întorc niciodată. De ce nu mă opreşti ?

Nu înţeleg de ce e atât de importanta chestia asta cu descoperirea. şi de ce nenorocita aia de regina iţi dă toate vasele alea pe gratis ?

De ce? E mai frumoasă decât mine ?

De ce te gândeşti atât de mult şi nu răspunzi ?

Întotdeauna călătoreşti şi iar călătoreşti...nu pot sa înţeleg de ce naiba ........

Ce naiba vrei să descoperi ???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini