vineri, 11 mai 2012

despre Facebook

Facebook si singuratatea- De ce este reateaua Facebook considerata a fi ideala pentru persoanele singuratice?


- Pentru ca este singurul loc unde pot vorbi cu peretii, fara a fi considerate nebune.



Facebook in vremea lui NoeInainte de potop, soricelul il intreaba pe dinozaur:

-Auzi, tie ti-a dat Noe add pe Facebook?

-Nu…

-Nasol atunci.



Facebook si agricultura Romaniei-Unde merge bine agricultura in Romania?

-Pe Farmville.



Facebook si caintaO tanara la spovedanie:

-Parinte eu...

-Stiu, fiica mea, ce ai facut, ca suntem prieteni pe facebook, am vazut poze, am citit ce ai scris pe perete... Mi-a fost destul.

-Si ce trebuie sa fac ca sa fiu iertata, parinte?

-Sa dai like la 10 manastiri.



Mostenirea in era WWW.Bunica era pe patul de moarte, isi cheama nepotul la capataiul ei si spune:

-Nepoate, vreau ca tu sa mostenesti averea mea. Vila, ferma, herghelia de cai, tractorul si toate animalele de casa plus cele 22 de milioane toate vor fi ale tale.

- Wowww !!! exclama nepotul. Multumesc bunico, nu stiam ca ai asa o avere. Unde este ferma de care vorbesti?

Bunica raspunde, dandu-si ultima suflare

- Pe Facebook.



Facebook provoaca adictie!- De ce poate fi confundat Facebook-ul cu un frigider?

- Pentru ca utilizatorii il deschid la fiecare 5 minute sa vada ce a mai aparut nou.



Facebook si dilemele copiilor Fetita catre mama:

- Mami, mami, unde mergi imbracata asa frumos?

- In baie, mama, sa-mi fac poze pentru Facebook…



Viata fara Facebook Am viata in afara Facebook, dar nu-mi amintesc parola.



Facebook este ca o mama...

Facebook este ca o mama. Daca nu dai niciun semn timp de 24 de ore inseamna ca ai murit, ai fost rapit sau ai avut un accident.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini