marți, 1 mai 2012

reduceri C&A AFI COTROCENI

Dupa vizita la Iris Mall am mers a doua zi tot cu mama cu RATB la AFI pe care am avut astfel ocazia sa-l revad dupa 2 ani. Si aici aveau la gablonturile de la Six din C&A oferte cu 5 lei, precum si alte reduceri. Calatorind mult, mama a vrut sa faca o comparatie intre ofertele anumitor magazine cu filiale si aici, nu numai in strainatate; astfel ca am mai fost la Mark&Spencer (ex. 230 lei camasa), Pimkie, Waikiki (reduceri la bermude, tricouri, bluzite, cam 30 lei/buc), Tako, H&M, Deichman, Leonardo, Imaginarium (casuta papusi mare cu etj la 999 lei), etc. Am intrat si in farmacia SensiBlu preschimbandu-mi cardul de fidelitate si in Real sa-i luam cate ceva Asculicai. N-am fost in Bonsai, MeliMelo, Flanco, libraria Carturesti pentru ca nu mai aveam timp, se facuse tarziu. Am mai vazut farmacia Dona, Apple store, Orange ... Am servit la Paul cate o tarta cu fragi la 12 lei/buc si cate 1 fresh la o cafenea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini