duminică, 1 iulie 2012

despre prietenie

Îmi pare rău că trebuie să ţi-o spun, dar gurile rele susţin că soţul dumitale se ţine după fete. La vârsta lui! Are şaizeci şi cinci de ani, nu-i aşa?
- Da, are şaizeci şi cinci de ani. Ei şi ce dacă aleargă după fete? Şi câinii aleargă după maşini. Şi când prind câte una, parcă pot să şofeze?
BUNA DIMINEATA!
M-am gandit sa te intreb..." ce faci"?
Cu siguranta ... dormi... dar, cand te vei trezi, vei descoperi ca te-a cautat cineva.
 
 Dimineaţa nu pot mânca că... mă gândesc la tine.
La prânz nu pot mânca că... mă gândesc la tine.
Seara nu pot dormi că... mi-e foame !!!
 
 De multe ori s-ar putea sa te fi deranjat, iritat, enervat cu email-urile mele...
dar azi vreau sa-ti spun doar atat, pentru ca esti PRIETENUL meu:

AM DE GAND SA CONTINUI!
 
 Un simplu amic aduce o sticlă de vin la petrecerile tale.
Un prieten adevărat vine să te ajute.
 
 Un simplu amic se supără când suni după ce s-a dus la culcare.
Un prieten adevărat te întreabă de ce ţi-a luat atâta timp să-l suni.
 
 Un simplu amic gândeşte că prietenia s-a sfârşit când v-aţi certat.
Un prieten adevărat te sună şi după o bătaie.
 
 
Un simplu amic aşteaptă ca tu să fii mereu acolo pentru el.
Un prieten adevărat aşteaptă să fie acolo mereu pentru tine.


Să trăieşti aşa încât să nu fii prea remarcat unde trăieşti însă să ţi se simtă lipsa imediat ce dispari de-acolo.
(Victor Hugo)
 
Cel mai mic ajutor valorează mai mult decât cea mai mare intenţie. Mulţumesc pentru că mă ajuţi întotdeauna.
 
 
 E asa ciudat ca mai gasim timp pentru ura,
Cand viata toata, abia e-o picatura...
Ca nu culegem flori si nu zambim,
Noi, care, atat de repede, murim!


 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini