duminică, 28 octombrie 2012

sa mai si radem

Ion catre Maria:
-Mărie,esti ca un nor.
Maria,cu zâmbetul pe buze:
-Alb si pufos?
Ion:
-Nu, atunci când pleci, parcă mi se luminează ziua!
................
Un ofiţer, după ce a băut aproape toată noaptea, n-a reuşit să se trezească dimineaţa.
Sună telefonul. O voce plăcută de femeie îl întreabă:
- Domnule , doriţi sex prin telefon?
- Bineînţeles!
- Perfect, vă fac imediat legătura cu comandantul unităţii dv. !
.................
Soţul către soţie: 
- Ce idioată eşti! 
- Bineînţeles că sunt idioată. Dacă eram căsătorită cu un preot, eram preoteasă!
.....................
- Azi noapte te-ai prefacut?
 
- Nu, chiar dormeam, zise ea.
......................
Femeia are suflet bun, poate ierta bărbatului orice, chiar dacă el n-are nicio vină...
.....................
Soţia se pregăteşte să prăjească un ou ochi, când tocmai se întoarce soţul acasă şi începe să ţipe: 
-ATENŢIE!!! ATENŢIE!!! MAI MULT ULEI!!! AVEM NEVOIE DE MAI MULT ULEI!!! O SĂ SE ARDĂ!!! ATENŢIE!!! ÎNTOARCE-L, ÎNTOARCE-L, ÎNTOARCE-L!!! HAI!!! ATENŢIE!!! AI ÎNNEBUNIT? ULEIUL O SĂ SE TERMINE!!! O, DOAMNE DUMNEZEULE, SAREA!!! NU UITA SAREA!!! Soţia, deja enervată la culme de ţipetele soţului, îl întreabă: -De ce ţipi aşa? Crezi ca nu sunt în stare să prăjesc un ou??? Bărbatul răspunde foarte calm: -Asta ca să-ţi faci o idee de cum mă simt eu când conduc maşina şi tu stai lănga mine...
.................
Nu-i atât de dificil să găseşti femeia visurilor tale. 
Dificil e s-o ascunzi de soţie!
.....................
De ce bărbaţii umbla cu femei cu care nu au de gând să se însoare? 
Din acelaşi motiv, pentru care câinii fug după maşini pe care nu au de gând să le conducă.
.....................
- Te-am visat astă-noapte! îi spune ea soţului. Ah, ce vis minunat... 
- Mi-l povesteşti şi mie?
 
- Se făcea că tu ai plecat să lucrezi în străinătate pentru doi ani. Îmi scriai câte o scrisoare în fiecare zi. Iar bărbatul care mi le aducea era foarte chipeş. Ah, cât era de drăguţ...
...........................
Doi copii stau de vorbă. Primul spune cu mândrie: 
- Tatăl meu e inginer. El face nave spaţiale! Al tău ce face?
 
- Ce zice mama!
.......................
La piscină, supraveghetorul urlă disperat la un băieţel:
- Nu mai face pipi in piscină!!!
Băieţelul, foarte mirat şi ruşinat, răspunde:
- Da' toată lumea face ...
Supraveghetorul urlă şi mai tare:
- Da, dar nu de pe trambulină!!!
........................
Un tanar se intoarce acasa foarte trist, dupa ce plecase sa ceara mana prietenei sale. Vazandu-l asa, tatal sau il intreaba:
- Ce s-a intamplat? Te-a refuzat?
- Da ... Mi-a tras si o palma !
- Cum asa?! Nu i-ai spus cum te-am invatat eu? "Draga mea, timpul se opreste in loc pentru mine cand privesc in ochii tai!"
- Vai! Asta era! Am gresit formula ... I-am spus: "Ai o faţă de-mi stă ceasul!"
...........................
Un arab cu o mitralieră si nişte grenade era alergat de un tanc israelian.
Arabul se opreşte o clipă, trage cu o mitraliera în tanc, tancul nu păţeşte nimic, arabul aleargă, tancul după el.
Se mai opreşte o dată arabul, trage cartuşele din mitralieră, tancul nimic. Arabul aruncă mitraliera, continuă să alerge, tancul după el.
Se mai opreşte arabul, aruncă o grenadă , tancul nu are nimic, arabul aleargă, tancul după el ... Arabul aruncă ultima grenadă, tancul după el.
Arabul nu mai are muniţie, se lasă în genunchi şi aşteaptă.
Tancul opreşte lângă arab, se deschide turela şi evreul îl întreabă:
- Auzi, arabule, cumperi nişte muniţie?


Zâmbeşte, mâine poate fi mai rău!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini