vineri, 30 noiembrie 2012

am fost la Romexpo si recomand cateva adrese

Vineri, am profitat de vremea frumoasa, era pacat, m-am suit in autobuzul 330 care m-a condus la Romexpo, doar la intoarcere putin aglomerat deoarece blocasera anumite benzi la Arcul de triumf.Desi pe 1 site parca citisem ca e 7 lei intrarea, a fost 10 lei pentru 3 targuri:anticari, cadouri, kidex si am participat la tombola vizitatorului.Frumos mai ales la anticari, in rest cam slabut, iar cel mai aglomerat - kidex-ul.Putini participanti la targul de cadouri, slabut, anul trecut nu am mai ajuns, dar acum 2 ani era din pacate cam la fel, desi cu 3 ani in urma imi placuse mult.
www.luxury-boutique.ro
www.maxiredusere.ro
www.e365.ro/ceasuri-cu-cuc
www.shine-online.ro
amdesigngroup.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini