marți, 18 decembrie 2012

am fost si eu Sambata la Cafeneaua cu pisici

a fost dragut; am baut si o ciocolata calda cu portocale, minunata; pe una dintre fete o cunoscusem la Romexpo la Expo Felina; am facut atat donatie in bani, cat si in obiecte, dar am si cumparat calendar, bijuterii si alte decoratiuni donate de creatori ...

iata raportul

http://www.facebook.com/n/?profile.php&id=296016100432634&mid=7380ee8G5af31bdfb9b7G7a1f098Ge5&bcode=1.1355682235.Abnv6dUY8k7yhEqq&n_m=liliana.deac%40gmail.com


A doua ediție a Cafenelei cu pisici, desfășurată pe 15 decembrie 2012, a fost cu adevărat impresionantă. Prietenii noștri au venit în număr mare ca se ne arate susținerea, au adus cadouri pentru pisici și au cumpărat calendare și obiecte handmade donate de ceatorii care n-au rămas indiferenți la apelul nostru. Ne-am bucurat să îi reîntâlnim sau cunoaștem pe cei care fac posibilă activitatea Camerei cu Pisici și am petrecut o zi minunată alături de ei. Le mulțumim și gazdelor noastre generoase, în Culise Teatru Pub. Suntem bucuroși să vă spunem că adoptatorii n-au lipsit nici ei, fiind o zi fericită pentru 4 dintre pisicile din grija Camerei: Artur, Râmeț, Lana și Veverița, care au plecat la familiile lor. Nu știm exact câți ne-ați trecut pragul, dar vă mulțumim fiecăruia dintre voi și vă dorim cele mai minunate Sărbători, în ton cu sufletul vostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini