luni, 14 ianuarie 2013

STREET CATS de Duminica 13.01.2013

Pentru ca sambata am lucrat in recuperarea zilelor libere de sarbatori, duminica dimineata m-am sculat mai devreme ca sa am timp sa pregatesc gablonturile si jucariile pe care urma sa le donez in sustinerea evenimentului organizat pentru pisicutele strazii ai caror salvatori nu sunt afiliati la nici o asociatie pentru protectia animalutelor la cocheta cafenea retro Cafe D'arthe din strada Popa Nan 7.
A fost dragut; am cunoscut persoane minunate; am vazut si pisicute dragalase in cautarea unei familii iubitoare (3 motanei:1 negru catifelat, altul negru cu frac alb si celalalt alb cu pete gri jucaus; dar si 2 pisicute prietene bune tarcate). Asadar am donat si bani si obiecte; mi-am ales niste calendare dragute cu pisicute in arta facute chiar de organizatoarea evenimentului,  Juddy si niste magneti cu pisicutele acesteia ...
Am baut o ciocolata cu capsuni si o limonada cu piureu de capsuni - delicioase.
Astept si alte asemenea evenimente, iar la sfarsitul lunii o sa incerc sa ajung si la evenimentul caritabil organizat la Ring Star Pet Hotel de pe strada Garlei unde vor participa mai multe asociatii pentru protectia animalutelor.
Sunt minunati oamenii care desfasoara aceasta activitate!
De ar fi tot mai multi care sa se implice, sa ajute in orice fel aceste sufletele ori pe cei care le salveaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini