duminică, 17 martie 2013

banc tare

O batranica este acuzata ca a impuscat un tanar.
- Spune mamaie, cum s-a intamplat ?
- Pai, stateam pe veranda cand vine langa mine un tanar si se asaza ...
- Si, atunci l-ati impuscat ?
- Nu. Dupa ce se asaza incepe sa-mi vorbeasca prietenos ...
- Si, atunci l-ati impuscat ?
- Nu. Din vorba in vorba, incepe sa-mi puna mainile pe picioare ...
- Si, atunci l-ati impuscat ?
- Nu, ca era placut. Stiti, nu mai avusesem parte de asa ceva de la moartea sotului, acum 30 de ani ... Dupa aceea mi-a pus mainile si pe fund ...
- Si atunci l-ati impuscat ?
- Nu, ca era si mai bine. De la fund a urcat la sani ...
- Si, atunci l-ati impuscat ?
- Nu, Doamne-fereste !!! ... Incepusem sa freamat toata si sa transpir asa ca i-am zis : "Ia-ma, tinere, a ta sunt !!!" ... Iar el mi-a replicat : "Zambiti, sunteti la camera ascunsa !!!" ... Ei, ... ATUNCI L-AM IMPUSCAT !!!
 
=====================================
"Dacă simţi că soarta îţi pregăteşte un şut în cur, nu încerca să te întorci ... Lovitura este mult mai dureroasă !!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini