sâmbătă, 9 martie 2013

de 8 martie

- prin oras ca fetele ... aglomeratie ...
- am "papat" o tarta minunata la Paul si am baut 1 fresh magnific din portocale (cunoscut din AFI) zona Universitatii intre La mama-cazinou-Pizza Hut
- am incercat sa beneficiez, fara succes, de promotia de la InMedio cu bijuterii Moa la cumpararea unei reviste ... cica stocul se epuizase deja !?! cand abia aparuse revista ... oricum ... de regula la punctul din Kaufland Colentina prindeam promotiile...
- am descoperit:
- pe Victoriei in locul atelierului Cleopatra a aparut 1 magazin Herbagen; nu stiu ce s-a intamplat cu magazinul cu de toate alaturat, care fusese pe straduta din spatele magazinului cu obiecte "de cult" fost parca si el altceva gen galeria Inmod ...
- a fost micsorat Moda Constanzo pe care-l stiam din facultate, ce mai trec anii ...
- multe tarabe si "viermuiala" in zona Zizi Mall Unirea
- am vizitat Hippie Hippie Shake la Hanul cu tei
- micsorarea Zizi Mall Obor si impartirea spatiului cu un outlet romanesc cu canadiene scumpe marca Grizzly etc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini