sâmbătă, 29 iunie 2013

adoptati 1 catel amarat

Sunt inca aici, tot orb, tot in asteptarea unei familii care sa ma indrageasca asa cum sunt. Nu prea stiu ce se intampla in jurul meu insa am prins putina incredere in oameni. Va rog doar sa ma ajutati sa ajung acasa. O puteti face distribuind povestea mea. Sunt din Craiova, bantuiam pe strazi pana cand intr-o zi am suferit un groaznic accident, am fost lovit de o masina. Masina care m-a lovit a oprit doar ca sa vada daca are avarii si a plecat mai departe. Am zacut in strada, sangerand si orb din cauza loviturii. La scurt timp s-a intamplat o minune! A oprit o alta masina care mergea spre Bucuresti si astfel am ajuns in grija GIA. M-au lasat initial la doctor in Craiova, la FamiliyVet unde am fost ingrijit si operat. Un ochi a trebuit scos iar cu celalalt nu vad absolut numic! La o saptamana dupa internare am fost adus la Bucuresti unde astept cu nerabdare sa se intample a doua minune, sa fiu adoptat! Multumesc FamilyVet din Craiova, dr. Aurelian Stefan, dr. Ruxana si dr. Ruth! Va multumesc tuturor celor care cu un share, iti veti da o sansa sa fiu vazut si poate adoptat! Va multumesc!https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151762265868169&set=a.10151657487673169.1073741838.341529178168&type=1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini