luni, 24 iunie 2013

pe unde am ajuns in acest weekend

Sambata dimineata am fost prin Real Vitan, apoi am fost la evenimentul organizat de Ok la Cafe Bistro B ... aveau cosmetice, jucarii, lenjerie, era si 1 stand Nissa .... dupa care am intrat in Libraria Bastilia ... merita! iar in plimbarea pietonala am ajuns la palatul Sutu de la Universitate unde am descoperit targul I Love Handmade - o surpriza placuta ... si o alta ocazie pt shopping ... cercei de la Andreea cu animalute ... 1 cuier cu o pisicuta contesa de la Peackok parca, mai erau Masuta cu flori si Baronessa etc
Duminica dimineata am fost prin Cora Pantelimon, apoi la cortul de la Muncii Baba Novac de unde ne-am luat sandale/papuci, apoi am fost la targul promovat de Gabi Urda pe blog-ul ei ... creatori si handmade de pe Dianei 4 ... minunat ... am luat 1 ceas cu cocos, curele, tricouri cu animalute, pantaloni cu imprimeu rujuri, gablonturi ...il astept cu mare interes pe urmatorul ... merita ... sper sa fie tot accesibil dpdv al locatiei ...
Azi am fost spre City Mall constatand ca a disparut, s-a desfiintat, fiind in reconstructie .... asa ca ne-am indreptat spre Unirea ... unde am remarcat magazinul Paga ...pe care il stiam de pe la targuri si depre care stiam ca ar fi prin Vitan ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini