duminică, 2 iunie 2013

sms buclucas


Femei casatorite de cel putin 15 ani au participat la un test cu urmatoarea tema: "Cât mai este dragoste in casnicia d-voastra?"
Prima oara au primit intrebarea, daca isi iubesc sotii. Fiecare a raspuns ca "da".
Urmatoarea intrebare a fost, cind au spus sotilor acest lucru ultima oara. Unele au raspuns ca "azi", altele "alaltaieri", "saptamina trecuta", "nici nu-mi mai amintesc" s.a.m.d.
Atunci au primit urmatoarea indicatie: sa trimita sotilor un SMS cu urmatorul text: "Dragul meu, te iubesc!" 
 
Aici sunt raspunsurile sotilor:
 1. Cine esti? 
 2. Pentru Dumnezeu, ce s-a intimplat? 
 3. Si eu pe tine (acest raspuns a fost DOAR O DATA!) 
 4. Ce sa insemne asta? Iar ai lovit masina?! 
 5. Nu inteleg, ce sa insemne iara asta? 
 6. Nu stiu ce ai mai facut, dar asta nu ti-o iert! 
 7. ???????? 
 8. Nu da vina pe mine, spune-mi deschis, cit mai vrei de la mine? 
 9. Visez oare? 
10. Daca aflu intradevar cui ii este adresata asta, iti garantez ca-l omor! 
11.Te-am rugat de mai multe ori sa nu mai bei atita. Daca nu incetezi, te parasesc, pe bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini