duminică, 16 iunie 2013

Wolfie necesita sponsorizare pentru tratament in continuare

in continuare avem nevoie de donatii pentru continuarea tratamentului si cazarea lui wolfie. Va rog macar share &invite daca nu se poate orice alt ajutor:(

Brd account- RO17BRDE441SV65443264410
SWIFT- BRDEROBU
Ana Maria Angeru - 0726 256 908
Next we need donations to continue treatment and accommodation of wolfie. Please share even if you don't invite & can any other help: (

Brd account RO17BRDE441SV65443264410 SWIFT-Abdul Karim DBSSSGSG-0726 256 908 (Translated by Bing
 
no one donated for wolfie since 9 of june and we are desperate.. She is in foster and needs her weekly cytostatcs to be done, means we need money for her foster, to pay the transport to the vet, for her treatament and her food.. Please help her
 
momentan wolfie este la adapostul de la Popesti Leordeni in siguranta. cazarea ne costa 200 lei plus mancaica adusa de noi. daca cineva are o solutie mai buna va rog sa ma contacteze. luni ma voi duce cu ea la Ortovet pentru continuarea tratamentului cu citostatice. I-am facut si poze in noul cuibusor dar am probleme cu cablul de date si nu le pot urca momentan. imi cer scuze ca postez atat de rar si la ore tarzii, lucrez foarte mult si am si facultatea, revin cu vesti cat mai curand, sper ca si bune:) o seara buna tuturor si multuesc inca o data celor care au fost de ajutor ptr wolfie
 
am fost ieri si azi la Ortovet din pacate cei de acolo n-o mai pot tine pe wolfie decat pana luni seara (10-06-2013). Raspunde bine la tratamentul cu chimo dar se pare ce slabeste in loc sa se ingrase avand in vedere ca mananca foarte mult. Cand am internat-o avea 20kg acum are doar 17 kg:(. O sa-i mai facem un set de analize peste o saptamana sa depistam cauza.

am sunat la adapostul de la popesti leordeni si nu am rteusit sa dau de doamna Fierbinteanu asa ca inca nu avem nici o solutie pentru cazarea temporara macar pe perioada tratamentului.

FOARTE IMPORTANT DE RETINUT!!!!! Wolfie nu mai este contagioasa poate sta in preajma altor caini fara nici o problema si mai mult decat atat se imblanzeste pe zi ce trece chiar da din codita cand vede oameni sau animale si sta la mangaiat.

Concluzia este ca avem nevoie de FOSTER imediat, macar pe perioada tratamentului (min 6 saptamani) !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini