duminică, 21 iulie 2013

glumite



Medicul se plimba cu sotia pe o alee, in parc. La un moment dat, o
tanara cam putin imbracata, il saluta pe medic toata numai zambet,
privindu-l oarecum insinuant. Sotia, contrariata, il intreaba:
- De unde o cunosti pe domnisoara?!
- Ei, de unde o cunosc?! Am cunoscut-o din motive profesionale.
Sotia se gandeste putin, apoi intreaba din nou:
- Vorbim despre profesia ta sau a ei?



- Ce mai faci draga?
- Sunt suparata! Sotul meu m-a ofensat grav!...
- Cum asa?
- L-am rugat sa-mi dea 1000 RON ca sa ma duc la un cabinet de
infrumusetare, iar el s-a uitat la mine si mi-a dat 2000!

- Domnisoara, va privesc si n-am cuvinte...
- Dar bani ai?

- Dragule, ce ai facut tu ca sa meriti o sotie ca mine?
- Nu stiu, dar promit sa nu mai fac!

Un tip jefuieşte o bancă, ascunde banii, dar în cele din urmă este
prins. Adus în faţa judecătorului, acesta îi spune:
- Dom'le, dacă dai banii înapoi îţi voi micşora pedeapsa!
- Auzi dom'le, dacă voiam să dau banii înapoi, făceam un împrumut!

Fata: - M-am indragostit de vecinul nostru si voi fugi cu el.
Tatal: - Foarte bine, n-ai sa vezi nimic de la mine, nu voi mai avea
de investit timp si bani in tine.
Fata: - Tata, eu citesc scrisoarea lasata de mama!

- Vecine, am o mare durere! Mi-a fugit căţelul de acasă!
- Ciudat, când ţi-a plecat soţia nu ţi-ai făcut atâtea griji.
- Bineînţeles, soţia mea nu avea trei medalii de la expoziţii
internaţionale!

O doamnă intră într-un magazin de arme.
- Daţi-mi vă rog un Beretta, calibrul 45.
Vânzătorul:
- Pentru apărare?
- Nu, pentru apărare mi-am angajat un avocat!

Poliţistul s-a apropiat de mine şi mi-a spus:
- "Ati putea vă rog să ma însoţiti la sectie?"
-"De ce domnule politist? N-am făcut nimic" i-am raspuns.
- "Stiu. Dar mi-e frica noaptea singur in Ferentari".

Un oltean si un ardelean erau intr-un tren.
Olteanul: M-a facut muica oltean, maaa!
Ardeleanul: No, iart-o!

Sotul isi asteapta sotia langa un salon de infrumusetare. Aceasta
iese si intreaba cochet:
- Deci, ce spui?
Sotul, privind-o, ii raspunde:
- Macar ai incercat!

Un client intră furios în magazinul unui comerciant de câini:
- Boxerului, pe care mi l-ai vândut acum o lună i-ai prezis 14 ani
de viaţă.
- Sigur ca da.
- Află că a murit ieri.
- Atunci înseamnă că ieri a implinit 14 ani.

O voce disperata la telefon, la ora cinci dimineata:
- Alo! Salvarea?
- Da.
- Veniti repede, caci in curte e un nebun care suna goarna si ne
aduce la disperare pe toti.
- Imediat, dati-ne adresa!
- UM 07177.

- De ce fotbalul feminin e atat de slab dezvoltat?
- E greu sa gasesti 11 femei care sa accepte sa se imbrace la fel.

O pereche de proaspat casatoriti ieseau din biserica. Doi baietei
stateau si se uitau la ei! Unul il intreaba pe celalalt:
- Vrei sa ii sperii?
Celalalt zice:
- Da.
Acesta se duce spre mire si striga:
- Tataaaaa!!!

Cioc ! Cioc!!
- Cine e?
- Zana cea buna!!
- Si de ce ai un topor???
- Nu sunt bine dispusa azi.



- Va atragem atentia ca salariul dumneavoastra este confidential.
- Nu va faceti griji, si mie mi-e rusine sa spun cu cat ma platiti.


- Cu ce se ocupa sotia ta?
- E programatoare!
- Interesant.
- Da. Scorpia nu pleaca niciodata de-acasa fara sa-mi faca programul
zilnic!.

Sotia se întoarce de la shopping si-i spune sotului:
- Am pentru tine doua vesti. Cea proasta: am cheltuit toti banii.
Cea buna: te iubesc asa sarac cum esti!

- Iubito, cum au reactionat parintii tai când le-ai spus ca vrem sa
ne casatorim?
- Este o situatie destul de neclara.
- Adica?
- Tata nu a zis nimic înca, iar mama asteapta sa spuna ce crede el,
pentru a-l contrazice

Un politist opreste in trafic o masina care mergea in zig-zag si-l
intreaba pe conducatorul auto, pregatindu-se sa scrie procesul verbal:
- Ce-ati baut ?!?
- Trece acolo 4 beri, ca sigur nu stii cum se scrie "Sauvignon
Blanc".

Cei care spun că noaptea nu se mănâncă să-mi explice de ce a fost
inventat becul din frigider?



Merge Bula cu tatal sau la plimbare intr-un Tico. La un moment dat,
intreaba Bula:
- Tata, tata, chestia aia din dreapta este Marele Zid Chinezesc?
- Nu, ma, Bula, aia este bordura.

Un ginere ii face complimente soacrei:
- Esti o comoara!
-Vai, iti multumesc, zise ea rusinandu-se.
-Dar orice comoara trebuie ingropata.

Daca oameni necunoscuti te invita la vanatoare, intreaba mai intai
care va fi rolul tau!

Soţul, întorcându-se seara de la serviciu, este întâmpinat de soţie
cu un afiş în mâini:
- "Nu vreau să vorbesc cu tine!"
Soţul ridică din umeri, îşi deschide o bere şi se aşează în faţa
televizorului.Peste cinci minute apare soţia cu un nou afiş:
- "Dar ştii de ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini