marți, 24 septembrie 2013

sa mai si radem



O firmă din Vaslui oferă servicii funerare complete: „La cerere, ţi-l şi omorîm” *
70 % dintre romani traiesc in stres. Restul de 30 % traiesc in Italia, Franta, Germania, Spania ..
*
Ce-i greu nu e sa suporti coarnele... ci s-o intretii pe vaca. *
Un tip intră într-o librărie și cere o carte despre sufocare.
Vânzătoarea: ”Doriți și o pungă?”
*
E oficial: Bacul se va da fără camere de supraveghere!
Reprezentanții Ministerului Învățământului au declarat: “Prea multe eleve se dezbrăcau din reflex…”
*
Seducator= barbat care face femeile sa se duca…
*
Soacra către ginere:
– Dacă mă urăști atât de mult de ce ai o poză cu mine pe șemineu?
Ginerele:
– Ca să țin copiii departe de foc.
*
De Paste am fost pe litoralul bulgaresc. Aproape ca la noi :drumuri proaste, masini vechi, majoritatea înmatriculate in Bulgaria.
*
La o şedinţa a Ligii antialcoolicilor , prezentatorul a făcut o expunere înflăcărată , care s-a încheiat cu cuvintele :
- Sper că va veni odată timpul când omenirea va arunca tot alcoolul în mare .
Din sală , un participant :
- Aveţi întregul meu sprijin , domnule , şi eu sper asta .
Oratorul se înclină spre sală :
- Vă mulţumesc , domnule , sunteţi desigur un adversar înverşunat al alcoolului…
- Nu , sunt scafandru …
*
Culmea ghinionului:
Sa cazi in carul cu fan si sa-ti intre acul in fund...

*
Un bărbat dacă vrea ceva - face.
Dacă nu vrea - nu face!
Un bărbat care nu vrea dar face e un bărbat însurat …!
*
Parintele Ion 5 ani a strans bani pentru o noua clopotnita dar i-au ajuns numai pentru un Audi Q7.
Mă duc cu maşina la service, o bag în parcare, nici nu intru în atelier că-mi zice un mecanic: E ruptă cureaua, să ştiţi.
- Bă, eşti tare! Da' cum ţi-ai dat seama? L-am întrebat eu ironic.
- Păi, v-au căzut pantalonii, mi-a răspuns...
Doua blonde
- Ei, cum a fost la examenul de sofat?
- Pai, am picat...
- Cum asa?
- Am ajuns la o intersectie cu sens giratoriu si acolo era un semn pe care scria 30. Am incercuit sensul de 30 de ori si... am picat.
- Aha, sigur ca te-ai incurcat la numaratoare...

Un pescar prinde pestisorul de aur. Urmeaza clasicul: "daca ma eliberezi, iti indeplinesc trei dorinte"
Pescarul:
- Dă-te dracu' de nenorocit, ca pe nevasta-mea ai pacalit-o transformand-o intr-o halba de bere.
- Pai daca si-a dorit sa devina visul oricarui barbat...

Ieri am lăsat-o pe nevastă-mea să conducă pe un drum de tară unde nu era nimeni.
”Ce-ai zice dacă as face ceva ce nu am mai făcut niciodată în masină?” m-a întrebat zâmbind.
”Bine” zic ”hai, bagă… a treia...”

Un ţăran s-a întors de la Bucuresti. S-a adunat tot satul. Stau, beau încet. Ţăranul spune:
- Am fost într-un magazin interesant, “Sex Shop” se numeşte! Deci, foarte interesant magazin, ce să vă spun! Şi aveau femei gonflabile de vânzare!
Cea mai plină de viaţă femeie din sat întreabă:
- Aveau şi bărbaţi gonflabili?
- Cinstit, bărbaţi n-am văzut. Probabil n-au adus încă. În schimb aveau piese de rezervă pentru ei, cât duce trenul!

- Ce zice raţa?
- Mac-mac.
- Ce zice pisica?
- Miau-miau.
- Ce zice porcul?
- Iubito, îţi jur, e doar o colegă!

Am avut o discutie serioasa cu sotul meu si acum el nu mai fumeaza, nu mai bea si nu mai merge la alte femei... Sta linistit în camera, la reanimare!

- Sotia mea gateste excelent, niciodata n-o doare capul, priveste fotbal cu mine, mergem la pescuit...
- Mda, la voi, la gay, nimic nu e ca la oamenii normali!

- Iubito, cum au reactionat parintii tai când le-ai spus ca vrem sa ne casatorim?
- Este o situatie destul de neclara.
- Adica?
- Tata nu a zis nimic înca, iar mama asteapta sa spuna ce crede el, pentru a-l contrazice

- Cum se numeste un barbat care se asteapta la sex de la prima intalnire?
- Obsedat sexual - ca mai toti porcii de barbati!
- Cum se numeste insa un barbat care se asteapta la sex de la a doua intalnire?
- Mototol.

Doctorii nu recomanda ascultarea fanfarei in pozitia culcat si inconjurat de rude.

Barbatul care ghiceste corect varsta unei femei s-ar putea sa fie perspicace, dar nu este prea destept...

Un beţiv zace în mijlocul drumului , cu hainele sfâsiate , cu corpul plin de vânătăi şi de sânge .
- Doamne Dumnezeule , ce ai păţit ? Îl întreabă un trecător . Hai să te ajut , să te duc acasă .
- Nu… Orice , dar numai asta NU !!! De acolo vin…
____

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini