joi, 19 septembrie 2013

si Fram are nevoie de sprijin

M-a chemat sa-l salvez. Piticul asta face parte din grupul celor 6 pui abandonati la margine de Bucuresti, si margine de camp. Acum au mai ramas doar 4. Atat eu, cat si Angela-raluca Gavrila, trecem periodic pe la ei sa le dam mancare. Cei mici fac parte dintr-un grup mare de caini, cainii nimanui... Cand auzeau masina, imi ieseau toti in intampinare intr-o mare veselie... Pe FRAM l-am gasit sub o placa de beton, locul unde si-au facut culcus. Insa, azi niciunul din cei mici nu a aparut. M-am uitat descumpanita in jurul meu, stiu ca mai pleaca pe camp cu ceilalti caini mari in cautare de hrana... si la un moment dat am zarit doi ochi mici sub placa de beton. Era el. Imediat mi-am dat seama ca s-a intamplat ceva cu el.... Cu greu l-am scos, in multe scancete si planseste.... Are ambele picioare din spate rupte. L-am dus repede la veterinar, si mi-a confirmat faptul ca, unul dintre picioruse trebuie amputat. I-a fost aplicat tratament de urgenta, si urmeaza sa fie operat cat d urgenta. Nu se stie exact ce a patit.... practic piciorusele din spate sunt terminate..... Cei care doresc sa-l ajute o pot face in contul PayPall marianalepadatu@yahoo.co.uk, sau in contul cu nr. RO91INGB0000999903292229 deschis la ING Bank N.V. Amsterdam - Sucursala Bucuresti, Bd. Iancu de Hunedoara nr. 48, Sector 1, cu mentiunea FRAM. p.s. voi pleca si in cautarea celorlalti 3 fratiori....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini