duminică, 6 octombrie 2013

adevarat!

Uite de ce iubesc eu 99 % dintre oameni MAI PUTIN decat animalele : "Zilele acestea am tot auzit, din gurile celor care susţin uciderea maidanezilor, acelaşi argument "zdrobitor", în viziunea lor: "Nu poţi compara câinii cu oamenii". Culmea, au dreptate! Nu poţi compara câinii cu oamenii din următoarele motive: - Câinii au viaţa de şapte ori mai scurtă decât a omului. - Căţeaua, după ce dă viaţă puilor ei, nu-i aruncă la closet sau tomberonul de gunoi, ci este gata să-şi dea viaţa pentru ei! - Câinele care a primit mîncare este recunăscător şi nu muşcă mâna care l-a hrănit. La oameni, cunoşteţi proverbul: "Bună ziua ți-am dat, belea mi-am căpătat." Dar este unul mai tranaşant, chiar dacă-i vulgar: "Facerea de bine este f...re de mamă." - Câinele, spre deosebire de om, nu-şi părăseşte prietenul când acesta dă de greu. - Câinele iubeşte necondiţionat, nu are importanţă dacă stăpânul său este bogat sau sărac, urât sau frumos. -Câinele îi rămâne credincios stăpânului şi după moartea acestuia."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini