vineri, 11 octombrie 2013

alta pisa in cautarea unei familii

Melyna este o pisica trecuta de prima tinerete, avand in jur de 6 ani, este femela, sterilizata (castrata), deparazitata si bine hranita. Insa a avut pana acum cel putin 3 mari ghinioane in viata: i-a fost extirpat un ochi pt ca probabil se lovise la el, apoi cand ramasese numai cu un singur ochi, s-a lovit si la acest...a, ramanand complet oarba si, de parca nu era destul, s-a pierdut sau a fost abandonata. Am gasit-o langa blocul meu pe 10 octombrie a.c., statea ghemuita intr-un colt, a vrut sa fuga de mine, dar neputand sa vada, era nesigura, asa ca mi-a fost usor sa o prind. Am dus-o direct la veterinar, dar cum era de asteptat, nu se poate face nimic pentru ea. Am aflat acolo cati ani are si faptul ca e sterilizata. Apoi a urmat "cazarea" ei la subsolul blocului intr-o camera - se poate vedea din poze ca este un loc ok pentru o pisica -, apoi deparazitarile si sedinta foto. Va spun sincer, daca nu s-ar vedea de la o posta ca e oarba, ai zice ca nu e, nu se loveste de nimic, isi da seama pe unde sa mearga si pe unde sunt obstacole, singurul lucru peste care potentialul adoptator trebuie sa treaca este aspectul ei fizic, care dupa parerea mea, nu e chiar asa deranjant. Da, ok, nu o ducem la vreun concurs de frumusete, dar de iubit putem sa o iubim, nu? Si credeti-ma ca si ea stie sa iubeasca. In starea in care se afla, ai zice ca isi da seama ca singura ei sansa este sa ti se bage in suflet si sa te faca sa o iubesti asa cum e, sa te faca sa uiti de handicapul ei. Eu i-am dat o sansa, dar am nevoie si de voi. Cel ce ai un suflet mare si poti trece peste aspectul ei fizic, punand valoare pe ceea ce cu adevarat conteaza, si anume sa salvam o viata, sa stii ca Melyna de abia asteapta sa te cunoasca. Contact : andreea.dudau@ymail.comSee More

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini