marți, 22 octombrie 2013

am catel adoptat la distanta

Duminica am fost la Red Panda Centrul Iubirre sa-l cunosc pe Tobias, corcitura fox terrier, adoptat la distanta ... am dus si papica, am achitat si renta lunara 50 lei pt 2 luni, ne-am jucat, am oferit recompense si celorlalti catei, am vizitat adapostul si am vazut padocurile, i-am cunoscut colega de "camera"caci stau cate 2, Papusa  ... am vazut-o si pe Navidad ... si l-am vazut pe cockerul de 7 ani Goldie ... cu hainuta in carouri, prietenos si jucaus ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini