duminică, 6 octombrie 2013

ica 1 catel salvat are nevoie de camin permanent


In seara zilei de 30.09, in scara blocului parintilor mei era acest sufletel mic, speriat, ud si trist. M-am apropiat si 2 ochisori verzi ma priveau speriati. Nu o puteam lasa acolo, am luat-o , am deparazitat-o intern si extern si acum este la mine, dar nu pentru mult timp. Am 3 caini de talie mare foarte teritoriali si nu este in siguranta decat in cusca. Are nevoie de o familie, ofera multa iubire la schimb.
PS: este de talie foarte mica, acum are aprox 2 luni si 2 kg.
0767949618

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini