sâmbătă, 12 octombrie 2013

INITIATIVA

https://www.facebook.com/NeroDumitrescu/posts/1423843154498841
SHARE, SHARE, SHARE!!!
MAREA PROVOCARE PENTRU IUBITORII DE ANIMALE!!!
VREAU SA VAD CATI IUBITORI DE ANIMALE EXISTA IN TARA ASTA, CATI SUNT DISPUSI SA CONTRIBUIE, CU O SUMA MICA DAR CONSTANTA, PENTRU BINELE ACESTOR AMARATI? CATI OAMENI SUNT DISPUSI SA COTIZEZE CA ASOCIATI INTR-O URIASA ASOCIATIE, CU 10 LEI PE LUNA?
POSTATI COMENTARIU TOTI CEI CARE ATI SUSTINE ACEASTA CAUZA, CARE ATI PARTICIPA INTR-O ASTFEL DE ASOCIATIE, AVAND TOATE DREPTURILE LEGALE ALE UNUI ASOCIAT.
Acum am sa ma explic. Daca ajungem la un numar foarte mare de membri ai unei astfel de asociatii, pe langa puterea de reprezentare pe care ar avea-o, ar strange fonduri care sunt de ajuns pentru cladirea mai multor adaposturi de mare capacitate si pentru intretinerea lor. Am vrut intotdeauna sa fac un adapost mare, din banii mei. Din pacate, nu s-a putut. Dar in ideea asta am vorbit cu mai multi oameni, companii de constructii, pentru a obtine sustinere. Am mai multi prieteni, persoane si companii, detinatori de terenuri si companii de constructii, care vor participa la aceasta actiune, daca se materializeaza.
Pana atunci, incercam acest exercitiu, sa vedem cati suntem.
Ma uit in stanga si in dreapta si observ cu stupoare cum oameni care sunt iubitori de catei, au bagat capul in nisip si nu fac absolut nimic pentu aceasta cauza. Am prieteni care nu suporta cainii si pozitia lor imi este acceptabila (nefacandu-le nici rau animalelor) pentru ca sunt consecventi. E o pozitie pe care noi trebuie sa o respectam. Dar cei care iubesc animalele, cum pot sta deoparte??? Nici macar un share la o cauza disperata?! ASTA NU POT INTELEGE.
Asa ca, am decis sa lansez aceasta povocare si, daca suntem destui, chiar voi ma voi ocupa de infiintarea acestei asociatii.
Ar fi o asociatie de reala protectie a animalelor, total transparenta, fara politica, smecherii si furt. De altfel, fiecare membru ar avea un vot in adunarea asociatilor, ar fi asociatia fiecaruia dintre noi, in egala masura.
HAI SA VEDEM, CINE RASPUNDE PREZENT (PRIN COMENTARII, VA ROG, SA POT NUMARA)? DATI SHARE CAT MAI MULT SI SPUNETI-VA OPINIA, PARTICIPATI SAU NU?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini