duminică, 13 octombrie 2013

oferta

Anunt (primit prin mesaj privat): Buna seara! Va rog, daca considerati de actualitate anuntul meu - sa mi-l publicati pe pagina Dvs. Am un loc disponibil din Germania spre Craiova si inapoi, cca. 3 zile - poate doreste inca cineva (o doamna / domnisoara) sa vina cu noi si sa-si ia acasa un catel maidanez din Romania? De preferinta - cineva cu permis, sa putem face schimb de sofer Plecarea este luni sau marti seara, iar intoarcerea - asa incat sa fim pana sambata-duminica inapoi. Eu merg cu cei 4 copii ai mei, sotul nu poate veni, de aceea - locul liber. Noi avem deja un catel, dar are 12 ani si as vrea sa adoptam un catel din Romania, care are nevoie de dragostea noastra... Va multumesc anticipat si va doresc un week-end placut. Detalii: https://www.facebook.com/gabriela.nicaborn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini