sâmbătă, 9 noiembrie 2013

handmade Sutu inclusiv maine

am fost deja de azi ...

am vorbit cu Fimarc, Danique, Andreea's land (Simona Ghita), masuta cu flori, si am si cumparat de la ele, ca de obicei

mai erau Baronesa care avea aglomeratie mare la stand ...

am mai remarcat Grey Velvet Owl de la care am luat cercei fimo - aveau si promotie si sunt si pe facebook, zanganele, temira.ro cu obiecte "pictate" de la care am luat o placuta cu scene din Viena, picturatextila.ro cu tricouri pictate de la care am luat cercei pictati din piele, articole-crosetate.ro, vitralii, clepsidra cu daruri, etc

Nu ratati caci aveti de unde alege!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini