vineri, 20 decembrie 2013

mai multi adoptatori la distanta ai 1 catel sau adoptia la distanta din mai multe cotizatii

 propunem s-o luam cu pasi mici, sa vedem daca si cum functioneaza! Stiu ca declarativ multi vor sa ajute, dar multi au adoptat deja, au multi alti caini in ingrijire si nu mai stiu cum sa se imparta. Acum, propun asa: am luat un catel aleatoriu, neadoptat: un catel batran, frumos. Eu credeam ca va fi adoptat printre primii. Nu a fost asa! Centralizez eu doritorii; "I'm in.." din oficiu. Cine doreste sa doneze pentru el 10 lei (FARA A-MI VIRA MIE BANII, ci dupa semnarea contractului cu toti adoptatorii, in contul Primariei, aferent numarului de contract alocat de adapost), sa-mi trimita pe email (stefanescu.anca@gmail.com) copia dupa buletin. Detalii despre varsta si sexul cainelui, cum a ajuns in adapost se obtin dupa ce se semneaza contractul. Daca se adopta (minim inca 6 persoane), postam alt caine si tot asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini