luni, 23 decembrie 2013

sa mai radem


Un tip se prezintă cu un buchet de flori la prima întâlnire:
Ea: Vai, î
ți mulțumesc frumos pentru gest, sunt mușcate?El: Nu, dragă, sunt smulse!
***
Un tanar invita in oras o tanara care lucreaza ca profesoara de religie.
Cand se plimba prin parc, el ii ofera o tigara.
Ea: - Nu, mersi, ce le-as spune dupa aceea copiilor la scoala?
Merge mai departe si o invita la un pahar.
- Nu, mersi, ce le-as spune dupa aceea copiilor la scoala?
In sfarsit, se urca in masina ca sa o duca acasa, iar el, putin disperat, o intreaba:
- Mergi cu mine la un motel?
- Sigur, cu placere!
- Cum se poate? Ce o sa le spui copiilor?
- Ce le spun mereu: Nu trebuie sa bei si sa fumezi ca sa te simti bine!
***
El şi ea, pe terasa unui bloc cu şapte etaje.
Ea: - Dacă nu-mi cumperi o rochie nouă, sar…!
El: - Dacă ai curaj să sari, îţi cumpăr…!
***
- Să ştii că în viaţă totul se compensează.
- Cum adică?
- Cât mă costă să-mi îmbrac nevasta, tot atât mă costă să dezbrac amanta…
***
O doamna se urca in taxi si ii spune taximetristului:
- Va rog sa fiti atent, ca sunt mama a 8 copii!
Taximetristul se intoarce si raspunde doamnei:
- Eu sa fiu atent?
***
- Nu mi-ai dat nicio satisfactie de cand te-ai nascut, fiule!
- Da, tata..., dar inainte???
***
Bacul dupa facultate mi se pare o solutie rezonabila.
Nu-l iei, macar ramai cu licenţa.
***
O blonda la volan...
La radio se aude: "Ascultati KissFM!"
- Doamne... de unde stiu astia totul?!
***
Plictisit de viata de la oras, Tom si-a cumparat o casa la tara, inconjurata de vai si paduri. Dupa sase luni de singuratate, la usa lui apare un tip barbos, neingrijit, care ii spune: - Sunt vecinul tau, Bill, si locuiesc peste vale. Dau o petrecere diseara si m-am gandit sa te invit si pe tine.
- A, ce bine!, spune Tom, chiar ma plictisisem.
- Va fi ceva de baut, poate si ceva lupte.
Sper ca nu te deranjeaza.
- E OK, cred ca pot face fata.
- Si se va face si sex.
- A... ce bine! Sunt un tip deschis oricaror provocari. Cum crezi ca ar trebui sa ma imbrac?
- Nu conteaza. Oricum vom fi numai noi doi!!!
***
Anunt la matrimoniale: schimb dragoste mare pe doua mai mici în zone diferite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini