vineri, 14 februarie 2014

cumpara martisoare ca oricum trebuie si ajuta totodata si catelusii

Cumpara si ajuta!
100 lei din vanzarea acestor martisoare,vor fi donati pentru tratamentele lui Iago si Daemon.
Un gest mic,un ajutor mare!!!!
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.461762303924012.1073741829.100002707392352&type=1

Ma gandesc ce sa fac,cum sa fac,sa mai fac rost de bani pt cateii mei ,sa nu ajung sa ii aduc in strada inapoi (sunt in fostere platite acum , scump si greu) asa ca o sa facem MARTISOARE! Am mai facut si in alti ani ,mai demult cand ma chinuiam sa razbat cu niste situatii limita la fel ca acum. Toti banii din vanzarea lor vor ajunge ,evident,la catei. Daca imi raman, o sa dau si la alti catei in nevoie,macar sa dau pe afara Deci,va cer si eu parerea ,sunt la inceput, mai avem putin de lucru la ele ,le mai imbunatatim, le fac eu si bebele meu de 10 ani. Ce ziceti sunt frumoase? Sunt din lut fimo deci usoare cu sclipici sau fara si diverse culori.cat ati oferi pe unul? Astept propuneri,va rog,sfaturi,orice e binevenit.Mai ales oferta de pret ma intereseaza,cat ar face unul.Fiecare este lucrat manual bucata cu bucata. Vor fi ambalate in celofan transparent ,capsat,martisorul fiind fixat pe un carton.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini